Nu är den här, nya bilen..


Bilen är nu hämtad och jag är näjd med mitt köp. Den luktar så ny och det känns overkligt. Har aldrig ägt en ny bil förrut. 

Annars idag så har vi tillbringat massa tid på SÖS igen med Elina som aldrig vill bli frisk. Sänkan var i alla fäll bättre idag och enligt läkaren ska detta virus försvinna av sig själv så hon får vara sjuk ett tag till då antar jag, min stackars lilla flicka.

Hon har i alla fall hejat på fotboll med Christer nu på kvällen innan hon somnade och var faktiskt ganska pigg en liten stund i alla fall.



My har varit med oss idag och även hjälpt till med hundarna när vi åkte iväg med Elina. Sen kom hon in till sjukhuset hon med. Nu ska vi slökolla på en dålig film innan hon ska hem och vi ska sova.

Mina tankar snurrar som vanligt nu på kvällen och även lite extra idag. Jobbigt.. Tänk om vissa saker kunde vara annorlunda. 

God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0