Nu är det kväller...

Och Elina har nyss somnat efter att vi badat tillsammans hon och jag. Christer fick ta upp henne efter att hon tvättats och schamponerats så att jag kunde duscha vidare en stund till. Lite lyx att få duscha lite längre och sen smörja in sig så man luktar sådär gott! :)

Innan badet vart det pizzamiddag då jag inte orkade laga mat. Och "på vägen" så åkte vi även förbi hos Christers farmor för att lämba en tackpresent gör att hon passat Harry. Så han fick också följa med i bilen. 

Annars idag har vi bara tagit det lugnt och försökt att bli friskare. Min hals gör fortfarande väldigt ont. 

Elina har lekt med sin tågbana en stund och sen hjälpt till att plocka ur diskmaskinen. Så duktig! 


Känns skönt att familjen är på bättringsväg och börjar bli piggare igen i alla fall. Så tråkigt med sjukdom. 

Nu ska jag bara brottas med mina dumma kvällstankar och min sida som saknar en massa innan jag sen kan försöka kolla på Gossip Girls om jag inte lyckas somna innan.

God natt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0