Ser inte ljust ut för Elinas inskolning i morgon

God morgon! 
Här är det bara jag som är vaken än så länge efter en orolig natt. Elina fick 40 graders feber mitt i natten och vred och vände sig och var ledsen. Nu känns hon  som tur är inte varm. Känns ju ändå som att vi säkert kommer få skjuta fram hennes inskolning på dagis. Idag ska vi på infomöte i alla fall. Sen var tanken att hon skulle börja i morgon, men tror inte hon hinner bli bra. Det går verkligen upp och ner. Ena stunden är hon pigg pch leker för att i nästa stund ligga utslagen med hög feber. Försvinn äckliga virus!! 

Jobbigt bara att jag tagit extra semester för just hennes inskolning. Hur gör jag sen då när jag ska jobba igen? Får man ta mer ledigt tro? Hoppas det går att lösa. 

Ska ligga och dra mig lite till och se om de andra vaknar snart. 





Kommentarer
Postat av: Jennysen

Usch vad jobbigt att hon är så dålig! :( Har du inga föräldradagar kvar då? Eller kan du vabba istället och få dina semesterdagar tillbaka? :)

Sv: Tack så mycket. Det värmer, men det är inte lätt ändå! :(

Svar: Nää jag har inga dagar kvar. Bara om Christer ger mig dagar. Och kan inte vabba om Christer tar ut pappadagar samtidigt om han inte är sjuk han med. Men det löser sig nog.

Tycker du kämpar på bra! <3
Jenny Säfström

2014-08-19 @ 09:13:43
URL: http://jennysen.spotlife.se
Postat av: Marieangel

Har christer börjat jobba nu?

Svar: Nä han är hemma till 1 sept, men vi vill ju båda vara med på inskolningen helst.
Jenny Säfström

2014-08-19 @ 09:20:33
URL: http://www.marieangel.se
Postat av: Solveig

Du får ta ut föräldradagar vid inskolning så du inte behöver ta ut semester för det. Är hon sjuk när inskolningen börjar skulle jag vabba istället med 😊 lycka till vid inskolningen sen, vilket dagis ska hon börja på?

Svar: Jag har inga dagar kvar att ta ut om inte Christer ger mig några dagar. Tanken var ju att vi vill vara med båda två på inskolningen. Å Christer är ju redan hemma och pappaledig. Jag får inte vabba då om inte han är sjuk väl?
Hon ska börja på Park. Det var där hon fick plats. Men det blir nog bra! :)
Jenny Säfström

2014-08-19 @ 09:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0