Sjukstuga här hemma men väldigt glada hundar :)

Christer är fortfarande dålig så idag är jag hemma och får vabba. Elina är sjuk och jag börjar känna mig krasslig jag med. Så det är en riktig sjukstuga här hemma. Skulle ha jobbat 6-15 idag men vick som sagt stanna hemma,. Hoppas på att kunna jobba i morgon i alla fall men än så är Christers mage fortfarande helt rubbad. Håller mina tummar på att jag inte blir mer sjuk än denna lilla förkylning/halsont jag känner av just nu.
 
Var nyss ute en kortis med hundarna så dom fick springa av sig lite medans Elina sover.
Glada var dom i alla fall att äntligen få springa fritt. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Harry kom inte med på någon springbild då han inte ville springa där gräset var högt. :) Så här är en bild när han sitter på vägen innan vi kom in i skogen.
 
 
Kira och Mili spanar..
 
 
 
 
 
Nu ska jag slökolla på film innan Elina vaknar. Slänga in en tvättmaskin och försöka få i mig något att äta.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0