Snart sovdags

Ska lägga mig tidigt idag. Så fort det bara går. Vi ska nämligen upp ca halv 5 i morgon för att åka iväg på en dagskryssning och båten går kl 7. Ska packa Elinas väska, ut med hundarna, duscha och sen äntligen sova. :)

Träningen med Jenny gick bra. Körde superset i nästan alla övningar för att få upp flåset. Lite flabbigt blev det men hon kämpade! :) så nu är det bara se till så hon fortsätter kämpa också så hon når sitt mål. Hon vill gå ner i vikt och bli lite starkare. Så kommer i fortsättning även kör pass och mer cardio blandat med styrkan. 

Unnade mig själv ett par nya träningshandskar. Det är jag värd faktiskt! Jag kämpar på och ännu mer ska det bli så då känns det kul att få belöna sig själv ibland med lite nytt.


Efter middagen skulle vi äta en efterrätt som Christer så duktigt bakat. Men tyvärr tyckte jag inte om den så åt typ två tuggor bara. Synd. :(



Blåbärssockerkaka med hemmagjord vaniljsås. Allt utan socker och vitt mjöl. Bara nyttiga ingredienser. Men tyvärr är man ju för van med allt socker så den här var inte alls god i mitt tycke. Hade tyckt att en knäckemacka med avokado varit godare.

Lite taskigt mot Christer att säga att jag inte tyckte om men tyvärr var det sanningen denna gång. Mer till honom helt enkelt. 

Nä nu ska jag skynda mig så jag kommer i säng någon gång. 
God natt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0