Fortfarande sjuk

Kramade precis Elina hej då. Hon ska till dagis och jag är hemma och Christer ska jobba. Många kanske tycker att man ska ha barnet hemma om jag ändå är hemma men jag måste få vila så jag blir frisk. Är helt snurrig i huvudet av allt snor och min kropp känns svag. Elina sa glatt hej då och knatade iväg mot bilen. Hon tycker ju om dagis. 

Fick igår en bild skickad från Pua som varit ute hos Jacson. Lilla gubben har fått en liten rispa vid ena ögat. :( som tur är så var det precis nedanför ögat.


Ikväll ska jag ut till honom men kommer bara fixa det nödvändigaste och mysa lite, mer orkar jag inte som det ser ut nu.

Nu ska jag äta en smörgås och sen krypa ner under täcket igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0