Fredagsmys för hela slanten

Först fick jag mysa med världens finaste bamsehäst i hagen och mata med morötter. Stod och bara kliade och klappade, kramade och pussade,<3 ååå vad jag tycker om min stora vän!


Sen har jag och Elina byggt lego och lekt med hennes små bilar. Vi har byggt hus och kört runt här hemma med de stora boogiebilarna och skrattat åt alla hennes bus. Lilla rackarunge! <3 


Ja det blir inte så mycket lugn som man kanske hade behövt när man fortfarande är sjuk när det finns ett busigt barn hemma. Som tur är så börjar jag känna mig bättre i kroppen. Känner mig lite piggare trots att näsan både rinner och är täppt om vartannat. 

Vi har ätit pizza till middag och sen myst i soffan. Precis som man vill att en fredag ska vara. :)


Ska unna mig lite cola och smågodis tror jag innan jag ska sova.





Kommentarer
Postat av: Marieangel

Hej hopp! Hoppas du är bättre idag och att du blir frisk fortfortfort! Kram från mig och pussa på prinsessan från mej❤️

Svar: Jag mår bättre nu tack.. Men är fortfarande täppt i näsan. Dumma förkylning. Du verkar haft det bra på semestern! Avis!! :)

Kram
Jenny Säfström

2014-12-06 @ 09:47:42
URL: http://www.marieangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0