Min häst är så vacker och såå himla duktig!

Har tillbringat förmiddagen i stallet tillsammans med Anna. Vi har passat på att raka Jacsons ben ordentligt med nya klippmaskinen. Och tänk, han reagerade ingenting. Han är verkligen lugnet själv och är så okomplicerad som han bara kan bli. Helt fantastiskt vilken duktig häst jag har! 

Så nu är benen snyggt korthåriga, även fast han är finare i sitt långa hår egentligen. Men men... Han får vara korthårig tills vi fått bort all mugg. 


Jag och Anna promenerade bort till ridhuset efter vi pysslat klart med Jacson för att kolla hur långt det är dit. 20 min tog det att gå så det var inte så farligt. Skönt att veta. 

Tog fina soliga bilder på Jacson och Anna också. Gäller att passa på när solen tittar fram. Fina fina häst!!





Nu ska jag duscha och göra mig klar inför julfirande hos min pappa. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0