Nu äntligen....

Klockan är nu 20.30 och jag kan äntligen börja rulla ut mot Jacson. :) som jag längtat hela dagen. Kommer iväg lite sent men vi var tvungna att städa här hemma inför julafton. Och i morgon står lussebullebak på schemat. 

Tänkernog rida lite barbacka idag bara för att det är så himla mysigt och hoppas att det inte är för halt. 

Letar fortfarande efter en hovslagare och har två nummer jag ska ringa i morgon och hoppas på det bästa helt enkelt. Är jätte svårt att hotta en hovis som varmskor och som vill ta på sig en sån här stor tung häst. Har i alla fall tänkt mäta hans hovar ordentligt och sen beställa hem lite skor så jag har, så är det problemet löst. Är nästan inga hovslagare som har hans storlek., pluss att det kan vara bra att ha extra hemma om han tappar en sko som man inte hittar i geggan. Krångligt är det i alla fall men det löser sig nog.

Nu ska jag åka!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0