Sen kväll igen... Hur lyckas jag?? Tröttis Zzzzz

Dåligt med uppdatering här nu under några dagar och skyller på att jag haft fullt upp med horseshow och jobbet.

Idag har jag också jobbat ett morgonpass med en brakförkylning. Hoppas verkligen att jag mår bättre i morgon annars vet jag inte om jag orkar ärligt talat. Näsan rinner, jag nyser stup i kvarten, hostar och harklar mig och är bara väldigt trött i kroppen.

Men det hindrade mig inte från att rida lite barbacka idag nu på kvällen. Det är ju så mysigt! Och denna gången travade jag mer än vi gjort innan och Jacson var så duktig så. Men man märker att han inte är van då han blir trött på en gång "lilla" gubben. :) 

Idag fick jag borsta ordentligt då han rullat. Hej massa lera och damm som är jättebra när man redan är hostig. :)


Har även införskaffat en "hårfön" till hans blöta ben som typ aldrig torkar med allt hovskägg. En värmefläkt som kan blåsa torrt. :) skit smart!! Nu måste jag bara komplettera med en längre förlängningssladd så den når till stallgången från eluttaget. Tur att han är så snäll min häst! :)


Nu blir det en mega snabb dusch och bums i säng! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0