Sjukstugan fortsätter

Nu vill jag bli frisk! Sitter i soffan med Elina som äter en smörgås. Ska lämna henne en stund på dagis sen så jag kan vila idag med. Hoppas att min dumma förkylning släpper snart, är ju helt snurrig.


Var ute hos Jacson igår och fixade åt honom. Sen var jag bara tvungen att prova "hårtorken" också lite grann. Det tog längre tid än jag trodde men så får det vara när han har så mycket hår. Nu är han ju dessutom klippt för att underlätta under lerperioden. Han stod jätte snällt i alla fall. Min stora älskade häst! Han är verkligen så himla go och vill mysa hela tiden. Stod och kliade honom en stund medans han fick torka och han bara njuter.


Nu ska jag också försöka äta en smörgås innan vi ska åka. Sen ska jag sooova. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0