Snart är det jul

God morgon!! 

Nu är det inte alls långt kvar tills det är jul och det är ju galet vad tiden går fort. Idag är det ju liksom lucia och jag har ju inte hunnit med hälften av vad jag måste fixa innan julafton. Får lägga på ett kol tror jag.

Igår kväll tog jag in alla hästarna och fodrade. Gosade med en blöt Jacson som hade varit utan täcke. Tur han inte är frusen av sig. :) ingen häst i valackhagen ville in, trots regnet. Dom stod lugnt kvar och åt från höhäcken och tyckte att jag var lite dum som kom och störde. 

Passade på att julpynta hans box så han ska få lite juligt han också. Finaste hästen! <3 

Han fick en krans och en liten tomte på boxdörren.


Massa glitter längs kanten.


Och glitter, stjärnor och julkulor ovanför ingången till boxen. Det blev så fint så!! 


Så nu har han fått juligt så då är det bara hemma kvar, så idag har jag och Elina klätt julgranen.


Christer envisas ju fortfarande med att ha en silvergran så då får vi väl ha det. :)

Nu måste jag bara hitta några julklappar till men det tar jag en annan dag. Är för trött idag och sen ska vi dessutom gå på en luciashow på Ågesta ridskola tillsammans med Jaya och Charlie och titta på deras egna "horseshow" kul! 

Nää en kaffe och lite gottigott så kanske jag piggnar till. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0