Go kväll!

Massa bus och gofika på föräldragruppen idag och det är alltid så kul att komma dit och se Elina när hon röjer runt och busar. Hon gillar verkligen att vara på öppna förskolan. Så himla bra att den finns!! Tummen upp! 

Nu har jag även fått åka iväg på kvällen och köpt lite till mitt akvarium i alla fall. Fast det blev ingen fisk än utan bara tre stycken växter så det blir lite grönare och mer levande. 


Vattnet är än så länge lite grumligt. Blir så när man städar i akvariumet och gör rent bland stenarna. Men det kommer klarna om en stund. Fiskarna verkar glada åt dom nya växterna och simmar runt dom som bara den. :) fast nu så här i efterhand önskar jag att jag köpt två växter till, men får ta det nästa gång jag ska iväg. 

Svängde även förbi coop och köpte nappar till Elina och barnyoghurt. Sen slank även en tidning ner i korgen som var ny, Shape up. Hoppas den ger mig motivation och inspiration så jag blir mer peppad till att träna lite mer och lite hårdare.


Så nu ska jag bläddra lite i den innan jag ska krypa ner i sängen och sova. 

Älskade lilla Elina och älskade Kira var jätte söta ikväll när Christer var hemma själv medans jag var iväg. Elina somnade nämligen på Kira när hon satt och tittade lite på tv. Sååå söta!!!! <3


God natt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0