I väntan på lunchfodring

Sitter här i vår lilla fikabod och väntar in tiden så jag kan gå och lunchfodra i regnet. Har tagit lite varm choklad från dryckesmaskinen och försöker bli lite varm igen.


 Vädret är verkligen trist idag och jag ser inte fram emot hundpromenaden som väntar när jag kommer hem härifrån. MEN det är bara gilla läget, på med regnkläder å gå ut ändå. Tur är väl att båda mina hundar mycket hellre är inne dom med när det spöregnar så vi går bara en snabbis tror jag. Sen blir det pusskalas med Elina innan vi ska åka vidare och byta min mal. 


Jag kommer få en som är mindre och som inte kan bli så stor. Tydligen kan ju denna bli upp till en halvmeter lång!!! 

Ska byta till en sån här: 


Nu ska jag dricka upp min varma choklad! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0