Idag känns det..

Oj vad jag är trött i min kropp idag efter gympasset igår. Det tog nog rätt bra. Känner mig som spagetti här när jag promenerar med hundarna. Det går långsamt idag. 


Bjuder på en bild från igår också. En väldigt slutkörd morsa! :)


Gympasset gick bra men det var tungt! Var rätt trött efter jobbet men jag gjorde mitt bästa. Körde som planerat rygg och lite ben/rumpa. 

Idag är det föräldragrupp och sen blir det nog en lugn kväll så min kropp får vila. Det är så det känns nu i alla fall. Men energin kanske kommer med koppen kaffe som väntar på öppna förskolan. Man kan ju hoppas. Skulle ju vilja köpa lite fiskar till akvariumet men samtidigt känns det som att jag ska vänta tills nya akvariumet är köpt och renoveringen av vardagsrummet är klart.  Men det är ju så tomt nu när stora malen är borta. 

Idag önskar jag att jag låg på en solstol i ett varmt land. Kanske beror det på att jag vet att My åker till Thailand idag och Robin och Linda är i Miami. Lite avundsjuk... :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0