Kalset lyckat och lite häng i port 73

Så här fin var min lilla födelsedagstjej idag på sitt barnkalas! :)


Hon hade 4 av sina vänner här idag med deras mammor och busnivån var på topp. Glada barn, arga barn, ledana barn... Ja allt på en gång. Dom börjar ju få så bestämda åsikter nu när dom börjar bli så stora så det blir en del konflikter om vem som ska ha vilken leksak. :) 

Efter kalaset åkte jag, Linda och Jennifer till port 73 för lite lunch samt att Jennifer skulle köpa ny vagn till Claes. Elina ville mest gå själv så hon vart lite sur när hon var tvungen att sitta i vagnen vissa stunder.

Pratade även med Beridaren där Beauty står när vi var på bussen och allt var bra med henne. Det enda som dom tycker hon varit knepig med än så länge är lite vid hästmöten (precis som hemma att hon blir "rädd") samt att hon inte vill slappna av riktigt i ridningen utan hon är på helspänn hela tiden. Jag har i alla fall bett dom boka dit en tandläkare som ska kolla hennes mun så är hela hon kollad. Så får dom sen jobba vidare med henne och försöka få henne avspänd och jobba mer med lösgörande övningar. Måste säga att jag saknar henne nåt fruktansvärt. Och att prata om henne gör inte saken bättre snarare tvärtom. Jag vill ha tillbaka min häst men vet ju att omständigheterna gör så att det inte är bästa allternativet om jag inte får ut mer tid till henne. Men saknaden finns där varje dag. :( älskade grå!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0