Nu vill jag bara sova....

Men självklart vill inte Elina det... Jag har nu gett upp nattningen och hon får leka en stund till tills Christer kommer hem. Då får han ta henne så jag får sova. Jag somnar snart ståendes alltså.. Är helt slut!

Är superhungrig också så mitt humör känns skit. Åt en stor portion mat innan men iofs mest grönsaker. Hur kan man leva på sån nyttig mat bara. Jag är ju hur hungrig som helst nu och ändå åt jag för typ 2 timmar sen.


Inget gott finns hemma eftersom jag ska avvänja mig vid sån skit men just nu skulle jag nästan göra vad som för en jäkla kexchoklad eller nåt. Nyttig livsstil är bra för kroppen men inte för min hjärna och för min hunger. Suck!! 

Nää nu får Christer ta å komma hem så jag kan lägga mig och bara få den här dagen överstökad. 

Knäppte lite bilder från vår promenad innan.



Kira råkade visst blunda. 





Kommentarer
Postat av: Jennysen

Som sagt - psyket kan ställa till med mycket. Om du är den typen av människa som inte klarar av förbud så kommer det inte funka för dig att ta bort allt för alltid. Visst kan det vara bra med en "detox" för att få ut de värsta slaggprodukterna. Men om man sedan sköter kosten 80-90% av tiden kan man också äta det man vill på övriga tider. Speciellt om man tränar.
För mig funkar inte förbud, för då vill jag ha det ännu mer. Men att göra rätt val, att känna att det är MITT val att äta nyttigt, men även MITT val att äta onyttigt. Det funkar för mig. Då har jag kontrollen utan att tappa den med förbud och liknande! :)

Svar: Jag måste försöka få bort beroendet å därför måste jag förbjuda vissa saker nu under en period. Även fast jag inte riktigt tror att jag kommer lyckas hålla mig. Men försöka kan man ju. :) jag kommer precis som du försöka lära mig att välja mina tillfällen. Ska ha det som mål iaf. Sen måste jag sätta in mer träning för att nå mina mål där. Men motivationen är låg just nu och då tryter orken. Måste bli mer diciplinerad. Ska sätta mig å försöka planera in lite träningar som jag sen måste genomföra även om jag egentligen inte har nån lust. Nu när man inte har nån häst borde jag ju klara det tycker jag allt.
Jenny Säfström

2014-02-06 @ 20:30:13
URL: http://jennysen.spotlife.se
Postat av: Jennysen

Sv: Ja. Tömkör och tömlongerar gör jag ju regelbundet, och har påbörjat skolor, men inte riktigt vetat hur jag ska korrigera honom, men nu vet jag bättre! :)

Svar: Skönt att få lite svar. :)
Jenny Säfström

2014-02-07 @ 06:56:14
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0