Oj vilken dag

Idag har jag fått "ta hand om mig själv". Har fått gå och klippa mig och förga mitt hår. Sen har jag även fått gå och fixa mina naglar. Är ju (usch och fy) nagelbitare och har obefintliga naglar och förstörda nagelband egentligen så detta kändes lyxigt nu att äntligen få kunna klia sig ordentligt. Haha!





Håret blev som ni ser brunt men med en liten nyans av rött. Och jag fixk även lite fina lockar dagen till ära!

Och nu ska jag visa naglarna.... Och nu ni som tycker dom inte är så snygga som dom kan vara, tänk på att jag inte hade några naglar innan ÖVERHUVUDTAGET! Så jag är i alla fall nöjd! Men tyvärr hade min kära vän Petra inga tider i hennes salong idag så jag fick göra dom på ett annat ställe, så får jag gå till henne och fylla på nästa gång. :)


Tack Christer för min present och att jag fick bli lite fin och fräsch för en gångs skull. :)




Kommentarer
Postat av: Marieangel

Superfint!! Men har jag totalt missat att du fyller år idag eller😱 kram från mig😘

Svar: Jag fyller år idag ja. :) har blivit bortskämd och upp-piffad! :) "nytt" hår å nya naglar!
Jenny Säfström

2014-02-10 @ 21:03:35
URL: http://www.marieangel.se
Postat av: Jennysen

Vilken fin present av Christer! :D

Svar: Ja verkligen! :) nu känner man sig helt plötsligt som en pangmorsa! :D
Jätte skönt att få bli ompysslad en hel dag.
Jenny Säfström

2014-02-10 @ 23:08:19
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0