Träning som blev mer lek inne på minisats

Ja det gick som vanligt att träna med Elina idag. Hann köra i hela 20 min innan hon ledsnade på minisats och var jätteledsen. Men jag gick dit och var där inne med henne i ytterligare 30 min innan vi sen blev hämtade av Christer som hade lunch. När jag är inne på minisats så leker hon som bara den. Till och med med personalen men så fort jag går så gråter hon jätte mycket. 

Nu är vi i alla fall på rusta och jag har ätit en räksallad. Gott!! Kände att jag åtminstone inte ska äta nått flottigt nu när man precis försökt träna. Så nu ska vi vänta tills Christer slutar, orkar inte ta bussen hem.

Elina sover i sin vagn så jag ska passa på att njuta av lite lugn och ro. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0