Trött mamma och trotsigt barn

Efter en förmiddag tillsammans med barn och mammor så har jag nu även vilat en stund i sängen. Är sååå trött idag. Varför är jag den enda som blir så trött när jag tränat?? Känns som alla andra jämt säger att man blir pigg av att träna. Men nej jag blir jätte trött och min kropp blir som spagetti. 

Elina sover och är också trött efter allt bus. Hon har verkligen kommit in i en trotsperiod nu och blir sur för minsta lilla som inte går hennes väg. Om en atund kommer Charlie och Jaya hit. Så får vi se om Elina delar med sig av sin nya tågbana. Lilla egofian. :) 

Nää dags för mig att kravla mig upp från sängen, sätta på lite kaffe och vakna till liv. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0