Woohoo :) god morgon

Vaknade såå tidigt idag och kunde verkligen inte somna om. Så jag bestämde mig för att gå upp och sätta igång med lite hemmaträning med NTC-appen. Woohooo!! Två 15 minuters pass  och nu känner jag mig mycket piggare än innan konstigt nog. Måste vara endorfinerna som gör sitt. Ska hoppa in i en snabb dusch och sen äta lite gröt innan jobbet väntar. 


Ska även packa gymväskan och ta ett till pass på gymmet efter jobbet. Så idag kör vi dubbelpass! Woohooo igen liksom!! :) Nu jäklar kör vi!!!






Kommentarer
Postat av: Jennysen

Härligt Jenny! :D Hoppas jobbdagen blev bra! :)

Sv: Ja, han var fantastiskt fin idag! Du skulle vart med! :D

Svar: Ja den gick smidigt och ganska fort ändå. :) gympasset efter däremot, kill me!!! Haha så trött blev jag! Trodde jag skulle ramla i trappan på väg ner från gymmet när jag skulle hem. Haha
Jenny Säfström

2014-02-16 @ 17:53:54
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0