Föräldragrupp

Igår var ju jag och Elina på öppna förskolan på vår föräldragrupp och busade. Snacka om att barnen har kul där och röjer som bara den. :) Alla tar för sig och trivs som fisken i vattnet. 

Det känns skönt att gruppen har börjat igen så vet man vad man ska göra nu alla måndagar framöver tills jag börjar jobba igen. Fy hörde ni??? Jag, jobba.... Jaaa tiden går alldeles för fort och snart har älskade lilla busungen varit hos oss i ett helt år. <3






Tänk vilken vändning livet kan göra och tänk vilken fantastisk liten människa vi satte till världen. Och jag kan ändå ibland inte riktigt fatta att hon faktiskt är min. Min lilla solstråle! Mitt allt! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0