God morgon

Lilla Elina sover fortfarande(!!) så då passar jag på att skriva till er. :) igår hade jag ju stallet hela dagen och var så galet trött på kvällen att jag tokdäckade så fort jag lade huvudet på kudden. 

Var bara tvungen att fota lilla Dexter igår när han väntade på att få springa in. :)


Vi eller rättare sagt Christer stod för matlagningen igår då jag var tömd på energi och inspiration och dessutom skulle jag ju kvällsfodra så skulle bli tvungen att åka mitt i allt. 

Här hemma har vi "tre" små hundar som tigger mat vid matförberedelserna. Haha!


Nä nu ska jag hoppa i mina ridbrallor för idag blir det lektionsridning vid halv 11. 
Åå jag är så kluven när det gäller B. Jag får inte riktigt ihop det i mitt huvud hur jag ska ha tiden för henne sen när jag börjar jobba igen. Känns jobbigt att jag redan nu har dåligt samvete för min dåliga tid sen. Får se hir allt blir men det känns som att jag kommer behöva vara stressad jämt om jag ska hinna med jobb, hundar, barn, matlagning och häst. 
 
Hur mycket jag än vill ha B så vill jag inte att hon blir lidande sen för att min tid är knapp.

Men men.. Slutgrubblat.. Nu ska jag klä på mig, äta frukost, busa med Elina och sen iväg till stallet där min grå väntar på mig. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0