God morgon jobblördag!

Just nu sitter jag vid stationen och väntar på bussen. Tänkte att det var bra att Christer har bilen hemma idag om han och Elina vill göra nånting. Ska nog springa in på City Gross och köpa nån macka eller nåt när jag kommer fram då brödet hemma var slut. Min plan var ju att äta på bussen. Men om jag skyndar mig när bussen är framme så hinner jag nog handla. 

Nu var det några veckor sen jag jobbade så får hoppas jag kommer in i det hyffsat snabbt. Känns både skönt och tråkigt. Elina vaknade precis när jag skulle gå och gav mig världens bamsekram. Åååhhh då vill man ju inte gå och jobba.. 

Nu hoppar jag av bussen..... Christer ringde nyss och sa att han och Elina sitter klara i bilen och vill skjutsa istället. Jahapp då sitter jag nu vid busshållplats 2 och väntar på skjutsen istället. Lite onödigt när jag ändå redan satt på bussen. Men Christer är envis så han får väl som han vill. Men måste ändå handla nåt att äta.. Magen kurrar lite nu.

Ha en bra vinterdag nu! Snön ligger på marken Så jag kan gissa på att Elina kommer få åka premiärturen med pulkan idag. :)


Älskade lilla hjärtat som skjutsar sin mamma till jobbet! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0