God morgon

Vaknade alldeles för tidigt som vanligt och kunde inte somna om. Är ute med hundarna nu innan Elina och Christer har vaknat. Passar på att gå nu så kan jag och Elina ta det lugnt sen och leka inne en stund. 

Nyvaken...


Ska äta frukost när jag kommer hem och försöka vakna mer i kroppen. Den behöver energi. Är öm och stel.

Det är blött ute idag och inte så roligt väder direkt. Måste nog peppa mig själv och köpa lite gott sen. Å då menar jag inte godis utan typ frukt. Måste lära mig att tycka det är gott. Nytt år nu ju, ingen graviditet att skylla på och nu jäklar måste jag försöka komma i form. Kom igen nu Jenny!!! 

Morgonpromenad idag innan frukost är en bra start på denna måndag. Heja mig! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0