Hallå hallå

Dålig uppdatering idag men vårt hus har varit fullt av små söta barn och snälla mammor. Så all tid har gått åt att busa, fika, promenera, luncha ihop och busa lite mera. Vi har haft en jätte bra dag och Elina tyckte det var toppen att nästan alla hennes kompisar dök upp genom ytterdörren. En väldigt glad liten tjej som har fått visa alla sina leksaker, bilar och sina hundar. 

Nu sover hon så sött i sin säng och jag hoppas att hon sover kvar där i natt så jag får sova ostört i vår säng. Natten som var så sov hon med oss nästan hela natten då hon var helt hysterisk när hon skulle sova i sin säng. Efter typ 5-6 försöket mitt i natten utan resultat så gav jag upp och hon fick sova mellan oss = supernöjd liten Elina som sov hur bra som helst resten av natten. Synd bara att jag sover så kasst när jag måste ligga så stilla. 

Jag tänker slänga in handduken redan nu. Är helt slut i både kropp och själ så jag tänker sova. Tråkigt kanske men tro mig, det behöver jag! 

Tack alla mmmor och barn för en trevlig dag idag! 
God natt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0