Hejnuhinnerjagbloggalite... :) haha

Är svårt att få till inlägg vissa dagar alltså. Vi har en liten supersnabb tjej som gör sin mamma helt slut efter allt bus och spring. <3 

Idag har jag ridit på Loter igen medans Elina sov i vagnen. Idag hade jag den turen att hon somnat, förra gången var hon vaken och satt och tittade på men då blev det också några små utbrott av gnäll och skrik så vi fick skynda lite. Idag kunde vi ta det lugnt och vi provade även galoppen idag. En väldigt känslig men trevlig häst det där. Skulle nog passa bra inom fälttävlan kan jag tänka mig. 





Säger ännu än gång att denna söta häst kan bli din om du är intresserad för han är nämligen till salu. Han är en valack på 5 år. Nyss inriden så väldigt grön. Men är även körd hos tidigare ägare. En känslig men väldigt vänlig häst! 

Jag har även varit ute pch pysslat med min avsoluta favorithäst Betty Boop, min fina grå, Beauty QRE, Betty bluppan ja kärt barn har många namn! <3 ;) Vi har myst och bara tagit det lugnt  inne i stallet. Jag sket i att longera/rida då det var för mycket folk och hästar. Nu känns det så onödigt att påbörja någonting som ändå inte kommer fullföljas ordentligt. Så nu tänker jag vänta in henne istället tills efter hon varit iväg. Kanske endast rida nån gång kravlöst. 

Men det kliar verkligen i min ridnerv, jag vill sååå gärna rida min fina häst när hon är sådär fin som bara hon kan vara. Så där fin som hon var innan hon kom på att hon skulle komma in i sin trotsperiod. Känslan att sitta på henne rygg och bara le. LÄNGTAR!! 


Annars idag har vi busat, promenerat och bara haft en ganska bra dag. Var förbi jobbet en sväng också.

Nu blir det en dusch och sen sova. God natt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0