Jobbsöndag

Då kickar vi igång ännu en jobbdag. Idag får jag skjuts av min snälla mamma. :) Idag har jag väldigt ont i min rygg och framförallt runt höger skulderblad där jag sträckte mig när jag flög av Beauty förra helgen. Vaknade klockan 6 i morse och kunde inte somna om pga att jag har så ont hela j*vla tiden. Känns typ som det blir ett tryck över lungorna emellanåt och jag tappar andan en stund i vissa rörelser jag gör. Men jag ska försöka att tänka bort det som vanligt. Le och se glad ut eller hur!?! Nää men allvarligt är jag så less på att jämt ha ont och läkaren/sjukgymnasten eller vilken jäkla behandlare som helst inte kan hjälpa mig att bli av med smärtan. Har nu haft ont i min rygg i 8 år. Har lärt mig leva med det men varje dag är en kamp mot mig själv. 

Nog om det! Nu ska jag jobba och slita ut mig lite mer. Vi ska klara dagen bra och vi ska försöka ha kul. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0