Nu är det god natt

Yrött, tröttare, tröttast!! Det är jag det. Öm i kroppen och börjar bli sådär irriterad som bara jag kan bli när jag är för trött. Jag orkar liksom inte med mig själv eller nånting när jag blir så trött. Så nu ska jag sova och hoppas att jag faktiskt gör det inatt också. Senaste tiden har ju bara bjudit på vakna och oroliga nätter och det är inte Elina utan jag själv. Jag kan bara inte sova ordentligt.

Elina är just nu med Christer och tittar på hockey i vardagsrummet. Hon är minsann inte trött. Hon tog en powernap i bilen på väg hem från IKEA så hon ville busa ett tag till. Vi har köpt lite barnspärrar till skåp och lådor och en grind till trappan med förlängning. 

Nää nu kastar jag in handduken, mina ögonlock kämpar för att hålla sig öppna så nu tänker jag ge efter och sova. Natti natti.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0