Pustar ut en stund framför Prison Break




Efter en del bus på övervåningen så har jag nu städat här hemma hela dagen och ändå känns det som att det är mycket kvar. Mamma kom över hit och passade Elina så jag kunde få röja i lugn och ro. Jag har rengjort båda badrummen, dammsugit, moppat golven, plockat undan i köket och burit ut massa saker i förådet, plockat bort julgranen och har nu endast nån ljustake kvar som ska bort och sen har jag även monterat en barngrind till trappan.

Efter många vredesutbrott på allt skit här hemma och massa slit så luktar det nu rent här hemma i alla fall. Nu blir det lunch med mamma från Daisys för att vi är värda det. Elina sover så vi kan äta i lugn och ro.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0