Renoveringen fortsätter

Hej Måndag! 

Ny vecka och nya tag. Jag och Elina var tidigare ute och åkte lite pulka och sen var vi även ute på vagnspromenad med hundarna och hon passade på att sova lite i den friska luften.



Kallt men väldigt fint och härligt väder. Klär man sig bara varmt så är det ju mysigt att vara ute. Hundarna har jagat isklumpar som vi hittade i vägkanten och  sprungit i snön. Mili älskar snön! Kira är lite mer skeptisk men gillar att busa i snön om man bjuder in till lek. Hon tycker annars att det är väldigt kallt ute nu. 

Här hemma håller Christer på att lägga golv. Jag och Elina ska iväg till öppna förskolan i några timmar nu så han får arbeta ifred. Alltså vårt hus kommer bli så fint när det blir klart. Men än är det LÅNGT kvar innan vi når dit. Vi får ta lite vart efter vi har råd helt enkelt. 


Efter öppna ska nog jag och Elina åja iväg och handla en torkställning så vi kan börja tvätta här hemma igen. Innan hade vi ju mammas. Och sen när renoveringen kommer till tvättstugan kommer en torktumlare inhandlas. 

Nu ska jag klä på lilla barnet så vi kan åka. Ha en fin dag i snön! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0