Sovdags efter en mysig dag med fina vänner

Oj vilken mysdag jag och Elina haft idag. :) Vi har umgåtts med My och hennes syster Emma och hennes sambo Filip hemma hos Emma. Och där bor också lille Elvin som är deras lille son. Elina var såå söt och klappade fint på hans huvud och visade oss vart hans öron var. <3 man smälter ju lite när hon visar att hon är en så stor tjej nu. 



Han var så liten lilla Elvin.. Man glömmer ju hur små dom faktiskt har varit och han vägde ju ingenting. Lilla goskillen! <3 Jag fick även några små leenden från honom så det kändes bra. 

Vi har ätit god lunch och fikat. Lekt med Elina som har gått runt hur mycket som helst idag. Snacka om spring i benen. Nu sover hon gott i alla fall. Hon har verkligen varit en liten busunge idag med hur mycket energi som helst. 


My följde sen med hem hit igen och så promenerade vi med hundarna. Sen har vi busat mer och lagat middag och ätit tillsammans. Christer slutade sent idag så han fick äta själv när han kom hem från jobbet. Och nu håller han på med det sista på golvet där nere. Jag däremot har krypit ner i sängen nu och ska strax blunda och sjunka in i drömmarnas värld. Jag som typ aldrig kommer ihåg vad jag drömmer. :)

Dagen idag har varit mysig och jag hoppas att morgondagen blir lika mysig. Fast då vill jag få till ett stallbesök också. 

God natt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0