Tåget hem

Någon viss person hade glömt lite att han skulle hämta mig från jobbet så nu har jag åkt först en buss och nu sitter jag på tåget sista biten hem. Puss älskling!! Du är lite glömsk! 


Men det gör inget.. Är rätt så skönt att åka komunalt ibland. Så får man lite egen tid liksom. Nu känner jag att jag skulle vilja hinna pussa på Beauty idag också men hon har ju Johanna som ser efter henne denna helgen eftersom jag jobbar. Men kommer eventuellt åka ut i morgon i alla fall och ta kvällsfodringen om ingen annan kunde. Det hade blivit lite kris för den personen som egentligen skulle fodra så jag ska hjälpa om hon inte hittar nån annan.

Nu är jag snart framme å då blir det middag å sen mys med Elina ända tills hon ska sova! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0