Vaken innan tuppen

Vaknade strax innan kl 5 idag och har fortfarande inte lyckats somna om. Magen kurrar lite och helst skulle jag vilja smäcka i mig alla kakor från igår. Men NEJ jag ska inte. Nu får det vara nog. Igår var jag tillräckligt onyttigt så idag kommer jag vara bättre. Somnade nog för tidigt igår och därför vaknade jag verkligen för tidigt idag. Men jag var helt slut igår kväll. Natten har varit väldigt orolig och Elina har skrikit till ungefär varannan timme hela natten. Men hon har i alla fall sovit i sin egen säng i natt. 

Dagen idag är helt oplanerad förutom stallet ikväll. Igår fick jag prioritera bort stallet även fast jag egentligen ville dit. Men ikväll blir det ridning. Fokuset idag kommer vara att rida på framåt i bra tempo. Skita i formen och bara hitta ett jämnt flyt och försöka få henne att INTE slänga sig runt som är hennes nya grej. Hon kär verkligen hela registret. Nu när hon äntligen slutat bocka helt då har hon börjat kasta sig istället. Undrar vad hon kommer hitta på när jag får bort den olaten. Kluriga hästen! 


Min sits är såå dålig men jag bjuder på denna bilden ändå. :)

God morgon förresten!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0