Lång dag som äntligen lider mot sitt slut.

Är trött i både kropp och knopp, men ändå skulle jag velat hinna göra lite fler saker idag än vad jag hunnit. Ville bland annat hinna träna med Mili. Ajaa en annan dag.

Vi har i alla fall hunnit handla så att kylen är full. Så det är ju bra! Sen har jag även tränat ett benpass på gymmet. 


Vi har ätit god tacos till middag och Elinas tallrik fick bli fotad.:)


Hon åt mest ost och majs. 

Christer skickade en jätte söt bild på henne och Harry från tidigare idag närdom sov middag. Såå söta! <3


Så kul att Harry lagt sig på henne. Som att det inte är tillräckligt varmt här inne. :) Mina gullfisar!

Nu ska jag sova. Elina har druckit välling och försökt kissa på pottan utan resultat och sover nu i sin säng hon med. Vem vet, snart kanske hon lyckas klämma ut några droppar när hon sitter där. Hoppas! 


God natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0