Lugn hemmadag

Så blir det när pengarna är typ slut.
 Idag har vi roat oss hemma på vår baksida och badat i Elinas pool. En varm dag som gjorde både mig och Elina väldigt trötta så vi båda har sovit middag idag. Känns som jag skulle kunnat sova längre men det går ju inte. 
 
Joggingturen i morse gick väl sådär. Var trött och inte jätte motiverad och sen sprack planen att jogga hela vägen då Kira visade lite hälta efter en lång joggingsträcka. Måste nog börja inse att min gris börjar bli gammal och behöver trappa ner på tempot. Hon är ju ändå 9 år gammal. :( Känns ju som det var nyss som jag hämtade hem min finaste gris.
 
Lite bilder från dagen.
 
 
 
 
Lite välling innan middagsluren och sen sov vi i nästan 2 timmar.
 
 
 
 
 
 
När vi vaknade och gick ut på tomten igen såg vi att Harry smygbadade. Haha!! Synd bara att vi tror att han lyckats ta sönder poolen med en klo någonstans då luften började pysa ut lite. (den gröna delen)
 
 
 
 
Nu har vi ätit lite tidig middag och jag ska väl åka iväg till gymmet och träna lite. Dubbelpass idag med andra ord. Det behövs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0