En bra måndag!

Härligt att vara ledig! 

Ställde klockan i morse och gick upp på en gång och tog en lång promenad med hundarna. Vi busade i skogen, hoppade upp på stenar och sprang i det höga gräset. Uppskattat av hundarna och mysigt för mig. 






En bra start på dagen och att sen komma hem å möta min fina glada Elina  som precis ätit frukost är ju bara pricken över i:et. :) 

Kramas lite och sen klä på henne kläder och äta lite frukost själv. Sen åkte vi hem till stora Elina för playdate med alla mammor och barn. Gud vad alla är stora nu alltså. Helt stört vad fort det går! Våra små (stora) guldklimpar! 

Vi promenerade sen bort till paus för att fika lite och efter det åkte vi hem igen. Christer kom och hämtade oss i centrum. 

Lagade lite snabblunch till mig och Elina och sen åkte jag iväg för att fixa ögonfransar hos Petra medans Elina sov middag. Men tyvärr hade det blivit nåt knas med hennes bokning så hon hade råkat dubbelboka. Så det blev inga fransar för mig idag. Men eftersom jag ändå tagit mig iväg till salongen så frågade jag om det inte fanns någon klipptid istället, och det fanns det.:) Så nu blev jag toppad i håret istället. 

Blev lite lockar också. :) och tänk inte på utväxten. 



Eventuellt ska vi åka och tvätta bilen idag hela familjen. Jag svängde förbi biltema på vägen hem och köpte bilshampo och allt man behöver. Och ner i korgen råkade även en spårsele och spårlina till Mili följa med. Oooops! :) Så nu kan vi prova på och lära oss spåra. Sanna ska lära mig hur vi ska göra och gå igenom grunderna. 



Nu blir det en kaffe latte i soffan och sen en hundpromenad innan vi åker och tvättar bilen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0