En söndag med middagssällskap

Började morgonen med lite träning på sats. Ett snabbt pass på ca 30-40 minuter men väldigt effektivt med lite vila mellan de olika övningarna. Åkte sen till affären för att handla det sista till vår middagsbjudning som vi har haft idag. Pappa, Marita, Jaya och Charlie har varit här och grillat med oss. Vi har ätit god mat och god efterrätt. Var dock väldigt dålig med kameran då det fanns så mycket annat som drog min uppmärksamhet till sig.
 
Lite bilder från kvällen bjuder jag ändå på.
 
 
Ibland är Harry lite för nyfiken. :) Mmmm grillvanten luktar gott, hahaha!!
 
 
 
Gästerna. :)
 
 
 
Älskling är grillmästare,
 
 
ja sen måste man ju fjanta sig lite också...
 
 
Mmmm grillat är gott!
 
 
Mitt lilla troll. :)
 
 
Gosegrisen.
 
 
Tröttis Harry.
 
 
Tittar på teletubbies innan läggdags som nervarvning.
 
 
Mili vilar lite.
 
 
Min lilla skitgris. <3
 
 
En extra kopp kaffe blev det när alla hade gått.
 
 
Christer tog över nattningen av Elina så jag kunde gå kvällspromenad med hundarna. Tog en ganska lång promenad så lite av allt man stoppat i sig idag skulle få en chans att sjunka ner lite. När det är gott äter man ju gärna lite för mycket så man blir proppmätt och svullen.
 
Nu ska jag bums i säng och sova. Klockan kommer ringa på tok för tidigt i morgon då jag börjar redan 5.30. Omänskligt alltså..
 
God natt!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0