Frukttjuven Elina

Nu har vi fixat lite mer på baksidan, ätit god grillad mat och så har jag och Elina promenerat med hundarna. 


Innan middagen kunde bli klar var vi tvugna att handla lite och tror ni inte att Elina springer bort till frukten på en gång när jag tittade bort en sekund och knycker ett päron som hon snabbt som attan tröck in i munnen och började äta på. Hahaha! Förgrymmade unge! :)



Nåja, var bara att ta med sig ett päron till kassan och be dom väga det istället så vi gör rätt för oss. För väl framme i kassan så var Elinas päron nästan helt uppätet. Sen åt hon bara pytte pytte lite mat. 


På promenaden med hundarna åkte Elina i sin vagn, jätte nöjd över att hon fick följa med. Egentligen hade jag tänkt gå själv men det fick ändras i sista stund. 

Mötte Jenny, Omar och deras barn på vägen hem. Dom var här och hade en hantverkare med sig som ska bygga i deras nya hus som dom köpt precis i närheten av oss. Vi kommer bo ca 200 m ifrån varandra, sååå kul!!! :)

Jag fick äran att hålla i nykläckte lille David en stund innan jag gick vidare hem. 



Så liten verkligen!! Tänk att Elina varit så liten. Snacka om att man glömmer fort hur små dom faktiskt varit. 

Nu ska jag hoppa in i en dusch, för sen kommer My hit och vi ska kolla på Orange is the new black. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0