Idag går tiden lite snabbare känns det som. :)

Helt plötsligt har jag lunch och då har ju halva dagen gått och till och med lite mer. Skön känsla! Igår kändes dagen jätte lång. 

Efter jobbet idag blir det väl samma som igår antar jag. Hem och mysa med Elina innan hon somnar. Klappa mina fina hundar å ta hand om dom. Titta på nån film kanske med Christer. Eller om jag orkar så kanske jag går ut och kör några intervaller. Jag borde verkligen det. Måste ju pusha mig själv så jag verkligen gör det också även om jag egentligen är trött. Vart har min självdisiplin tagit vägen? 

Min träninsmotivation är väldigt låg just nu och det är ju inte så bra när man ska träffa PT:n på måndag igen. Känner att jag står lite stilla. 

Men nu ska jag i alla fall fortsätta jobba, för det måste man vare sig man vill eller inte. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0