IKEA-besök idag

Idag styrde vi bilen mot IKEA för lite shopping tillsammans med Jenny. Hon skulle köpa saker till sitt nyrenoverade badrum och vi skulle köpa bord och stolar till Elina samt lite annat smått och gott. Det var jätte mycket folk där idag så det tog sin lilla tid.

Väl hemma så har vi skruvat ihop det vi köpt.



Harry ville också hjälpa till. :)


Det färdiga resultatet och en väldigt nöjd liten tjej. <3


Köpte även en ny korg till hundarnas leksaker så dom har sin plats när de inte tuggas på. 


Har gått en lång promenad med hundarna efter att vi kom hem också så dom skulle få springa av sig ordentligt. 



Och nu när Elina somnat så har jag lite hundmys med Harry som helst sitter i knät om han får.


Men snart ska jag gå och sova. Finns egentligen en miljard grejer som jag borde göra men jag orkar inte idag. Listan kan göras hur lång som helst. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0