Kvalitetstid med hundarna denna morgon

Precis det jag behövde idag. Få sova lite längre och sen bara gå en lugn promenad med hundarna i skogen där dom kan springa fritt. Andas in frisk luft och bara få slappna av en liten stund. 



Åt frukost med Elina och sen tog Christer med sig henne till gymmet. Så visst blir det lite tid med henne för min del idag men jag behövde få vara lite själv. 

Snart ska jag åka till jobbet och då blir det ingen mer lugn och ro idag. Sen jobbar jag hela helgen också så denna vecka har varit en lång jobbvecka. Men så blir det lite lugnare nästa vecka istället. 

Igår efter jobbet satte jag igång med att klippa gräset på tomten som hade vuxit sig vilt igen. Så jobbigt när det är så gropigt överallt. Längtar tills vi har hunnit så om allt så marken blir jämnare. Men det var skönt att få det gjort för jag har stört mig på att gräset är så högt i flera dagar. Christer klippte även häcken på framsidan så nu ser det lite mer acceptabelt ut i alla fall. Nu är det bara städningen inne kvar. Men den hinner jag inte ta nu idag. 

Nää nu är klockan mycket och jag måste åka. Ha en bra dag! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0