Lunchtime


Kyckling med curry och ris till lunch för att ladda batterierna. Har massor att göra här på jobbet och det känns som att det aldrig tar slut. Men bara att klra på så blir jag nog klar lagom tills nästa leverans kommer och man får börja om igen. :)

Jag längtar verkligen efter min första riktiga lön som jag får den 25:e. Den är så välkommen! Så jag kan blrja beta av lite skulder jag drog på mig under mammaledigheten. Sen ska jag försöka att börja spara mer så att jag bygger upp en större buffert igen. Pluss att jag har vissa saker som jag vill ha som kostar en del. 

Annars idag rullar dagen på. Har ingenting planerat ikväll förutom att umgås med min familj. Finns såklart massor jag skulle vilja göra men det får vänta tills tiden finns. 

Nu ska jag äta upp min mat så jag hinner sitta i lugn och ro några minuter innan jobbet kallar igen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0