Nämen hallå igen

Full rulle kanelbulle i flera dagar på jobbet med alldeles för lite sömn på nätterna och en del inplanerade saker på eftermiddagarna så har bloggen fått lida lite. 

Dagarna rullar på som vanligt ungefär. Känns som jag jobbar jämt nu igen. Jobba, ta hand om Elina och sova typ. And that's the way it is.

Är en väldigt trött mamma för tillfället. Kallt vatten i ansiktet för att försöka vakna och dricker celsius med massa koffein. 


Jag har trots tröttheten tagit mig iväg i förrgår och ätit middag på Tapas Stockholm i Hammarby sjöstad med Camilla och två vänner till henne. 




Väldigt gott måste jag säga men något dyrt tycker jag allt. 

Pruttungen här hemma pratar mer och mer. Fler ord ploppar upp med jämna mellanrum och hon gör mig så stolt när hon visar sina framsteg som hon gör på dagarna med allt. <3



Träningen denna vecka har varit dålig. Jag har inte orkat ta i ordentligt på gymmet som jag velat så passen har kännts väldigt tråkiga och jag blir bara besviken på mig själv när jag inte orkar. 

Elina har spanat in skåpen i omklädningsrummet i alla fall i väntan på att minisats skulle öppna. :)


I natt har vi varit ute och natt-promenerat då Elina vägrade sova. SNARK!! Klockan 3 på natten vill man själv inget hellre än att sova. 


Nåja, efter promenad i friska luften och lite mer välling så somnade hon till sist. 

Fotbollen går varm på tv:n här hemma och jag försöker hålla mig undan. Slappar i soffan med iPaden eller passar på att sova.


Elina ville INTE pussas. :)


Ja det är så de närmsta dagarna har rullat på. Såg nya bilder på B igår också.


Det går inte en dag utan att jag tänker på henne... :( 

Nu ska jag sova. God natt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0