Nämen hej Lördag

På väg till jobbet idag igen. Åker med Jessie så Christer kan ha bilen idag. Börjar egentligen inte förens halv 10 så kommer ha en stund innan jag börjar till att väcka mig själv lite mer. Är verkligen trött nu för tiden. Aldrig utvilad känns det som.


Igår efter jobbet tränade Christer medans jag fick strosa runt på ÖoB med Elina. Vi hade egentligen tänkt träna båda två men minisats var stängt. Så då valde jag att inte träna och hellre vara med Elina en stund själv tills Christer tränat klart. 

Åkte sen hem till Robin och åt middag där med han och hans döttrar Elin och Ella. Gott med tacos!! :)

Elina lekte sen med Ellas dockor och höll på att bädda ner dom i docksängen och pratade med dom. Såå gulligt! 
Hon fick även sitta med Robin i hans studio och testa på att göra lite musik. 

Sen när vi kom hem därifrån nattade jag henne och gick sen en promenad med hundarna hem till My för vårt fortsatta Orange is the new black maraton. Och hennes Marcus åkte hem till oss för att titta på fotbollen med Christer. 

Tummen upp för dagen igår helt enkelt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0