pizzamiddag

Eftersom det inte blivit av varken igår eller i förrgår att jag käkade middag med Jenny som det var tänkt så tog vi en spontan pizza idag istället efter att jag varit hemma och pussat lite på Elina. Helt galet vad jag saknar min lilla tjej när jag är på jobbet och nu fick jag lite dåligt samvete att jag gick ifrån igen för pizzan. Men antar att det är så det blir ibland. I morgon ska vi i alla fall leka massor. :) Ta igen lite förlorad Elina-tid. 

Ska ställa klockan i morgon och gå en långpromenad med hundarna innan Elina vaknar. Eller hon kommer förmodligen vakna under tiden när jag är ute, men då har jag i alla fall kommit iväg innan så jag inte behöver känna stress att hon ska med på promenaden. 

Nu ska jag hoppa o säng och förhoppningsvis sova sött. Hur har er söndag varit? Vad åt ni för gott till middag?

Jag på väg till Jenny.






Kommentarer
Postat av: Marieangel

Ja vi käkade veganköttfärssås då Don & Sofia var här...Jättefin bild på dig<3

Svar: Annorlunda men gott ändå kanske? :) trevligt med middagsgäster.

Tack så mycket. :D
Jenny Säfström

2014-06-30 @ 09:21:08
URL: http://www.marieangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0