Sista jobbdagen för denna vecka

Trött som tusan har jag nu tagit mig upp ur sängen och ner för trappan för att få i mig min morgongröt. Elina höll mig vaken en stund i natt igen så jag känner mig rätt sliten. 

Ska kämpa igenom denna dagen och det känns så så mycket bättre när man vet att man har fina kollegor. 

Tittar ut genom fönstret och ser att jag borde ta tag i och klippa häcken på framsidan. Grenarna spretar åt alla håll och kanter. Ska nog försöka fixa lite hemma i trädgården i morgon helt enkelt om vädret är fint. 


Igår kväll vart det en film som jag sa att det förmodligen skulle ha blivit. Lite senare än tänkt tyvärr då lilldonnan inte ville sova vid rätt tid, men men...

Jag satt i siffan och åt smågodis och Christer hade lagt sitt huvud i mitt knä, och vem tror ni inte vill ligga i mitt knä på kudden också?? Jo HARRY! Hahaha! Han tyckte att han också skulle få plats och att det var en jätte bra idé att lägga sig där.


Christer fick alltså titta på "tratt-tv" :)

Nu måste jag skynda mig. 


Kommentarer
Postat av: Marieangel

Jättefin bild på dig och det var verkligen kul med brännboll, man blir som barn på nytt igen😜

Svar: Tack! :)
Ja jag älskar brännboll! Är ju jätte kul!
Jenny Säfström

2014-06-08 @ 21:55:05
URL: http://www.marieangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0