Supermorgon

Idag var jag hurtig och tog två av hundarna (Harry får ju inte gå promenad på 10 dagar.) och gick ut på en powerwalk som sen resulterade i springintervaller i 10 set. 20 sek spring och 10 sek vila (gå). Sen gick jag raskt tempo igen en bit för att sedan köra 15 sek jogg och 10 sek gång under 8 intervaller.



Väl hemma lämnade jag in hundarna och körde sedan 10 intervaller med hopprepet. Samma här, 20 sek hopp och 10 sek vila. Flåsigt värre! :)


Sen äntligen frukost bestående av havregrynsgröt med kanel och mjölk, proteinshake, C-vitamin och D-vitamin.


Fick bästa sällskapet av denna lilla busfia som nyss vaknat. <3





Älskade lilla hjärtat!! 

Nu sitter vi alka i bilen, Christer ska till tandläkaren och jag och Elina ska möta upp My och sen även Yvonne. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0