Dålig uppdatering då jag jobbat

Denna helg har det inte funnita någon tid till bloggen och så är det ibland. Jag jobbat hela helgen och haft fullt upp. Idag fick jag även träna efter jag slutat. :) woop woop!! Fast måste erkänna att jag inte kunde prestera som jag brukar, var alldeles föe trött i kroppen efter jobbet men jag körde så gott jag kunde. Har även bokat tid med en PT om några veckor tror jag det va.. Haha har redan glömt datumet. Kommer få ett sms om tiden sen. Jag har nämligen 3 tillfällen med en PT som ingick i mitt medlemsskap så nu ska jag utnyttja det.  Han kommer säkert skratta åt mig när jag berättar vad jag har för mål med min kropp. :)

I morgon är det lönesamtal på jobbet och sen måste jag förbi banken och få en ny dosa. Ska försöka klämma in träning och en lång promenad med mina fina vovvar. Sen är det ju förldragruppen också som vi ska gå på om Elina mår lika bra som hon gjort idag. Hon saknar sina vänner, och jag saknar alla mammor. :) 

Nu ska jag sova och fundera på vilket slags proteinpulver jag vill köpa. För det kommer behövas om jag ska nå dit jag vill. Musklerna kommer behöva lite hjälp på traven om man säger så med återhämtning och uppbyggnad. Luktar gott om mig nu då jag köpt en ny hudlotion som luktar typ godis. Mmmm. 

God natt!


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Tror inte alls han kommer skratta, men du kanske inte kommer vara nöjd med vad han kommer kräva av dig för att nå dit! ;)
Förövrigt är det väldigt få människor som behöver proteinpulver. De flesta av oss får i oss tillräckligt genom kosten ändå! :)

Svar: Men jag är så dålig med maten vissa dagar så tror att lite extra protein bara är bra. Jag vet att jag kommer behöva ändra en del för att nå mitt mål och jag hoppas jag kommer lyckas. :)
Jenny Säfström

2014-03-17 @ 06:29:00
URL: http://jennysen.spotlife.se
Postat av: Marieangel

Precis vad jag hört oxå om det där med att slänga i sig proteinpulver. Du är redan fin!

Svar: Jag ska inte slänga i mig.. Bara ta när musklerna behöver hjälp att återhämta sig efter ett hårt pass. :)

Tack! <3
Jenny Säfström

2014-03-17 @ 09:10:46
URL: http://www.marieangel.se
Postat av: Linda Mark

Vad duktig du är som tränar! Tänk bara på att det inte är pt-träningar utan mer som träningsvägledning. Ni kommer att gå igenom dina mål, det kan du även fylla i på hemsidan. Sen kommer ni att gå igenom lite övningar och så kör ni i en kvart.

Men det är absolut värt att gå på för att ställa frågor och komma igång lite mer. De får ju inte betalt för timmen och därför blir det heller inte helhjärtat tyvärr.

Förlåt för att jag låter neggo haha vill bara inte att du blir besviken!


Du är i alla fall super duktig ska du veta! ♡

Svar: JAg vet att det mest är vägledning å det är precis det jag vill ha. Samt lite kostlära. Måste få lite hjälp med den biten så jag kan nå mitt mål.
Jenny Säfström

2014-03-17 @ 17:56:32
URL: http://www.lindamark.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0