Dubbelbad för Elina idag!

Go kväll!
 
Idag har det varit en lekdag för barnen och för oss mammor. :) Det var jag, Elina och Linda och sen alla barnen. Sen kom även Lindas kusin och hennes son också. Linda och Elina höll på att baka brownies när vi kom men jag var duktig och stod emot att äta den och gjorde min egen dessert av en banan och lite smält 70% choklad samt lite vispgrädde. Nyttigare allternativ och det var faktiskt gott. Särskilt bananen och grädden tillsammans. Chokladen hade jag kunnat klara mig utan. :)
 
Innan vi åkte till Linda så var vi ute på en ganska lång promenad med hundarna. Och innan promenaden fick Elina även bada lite i diskhon då hon kladdat så med sin gröt. Rooooligt tyckte hon och det var allra roligast när vattnet fick stå och rinna från kranen. Sötunge!!
 
 
 
Jag var iväg och tränade efter barnträffen. Körde ett snabbt pass bara och kände mig faktiskt lite vilsen idag på vilka övningar jag skulle köra så det blev lite blandat. Lite biceps, bröst, ben och mage. :) Var ute med hundarna i SNÖKAOSET! (herre gud vad det snöade) Vart helt dyngsur och mina glasögon vart helt igensnöade så jag knappt såg nåt. Väl hemma igen så käkade vi middag och efter det tog jag och Elina ett bad tillsammans med massa skum i vattnet. Lekte med hennes badfiskar och plaskade. Christer tog sen upp henne och jag fyllde på nytt varmare vatten och lade mig i ett eget skumbad. Härligt!! Skrubbade mig och smorde in mig så nu är man ren och len. :)
 
Nu ska jag bara maila lite bilder och sen blir det sovdags för min del. Vaknade ju ändå vid kl 5 i morse när Christers klocka ringde.
 
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0